Monday 4 December 2017

Ruch średnia liczba zaangażowań


Teraz Instagram dominuje w Twitterze w kolejnym niezwykle ważnym sposobie. Jedyna skromna aplikacja do udostępniania zdjęć Instagram bije Twittera na jeszcze innym przednim zaangażowaniu Flickr CC Henry Burrows. Earro w tym miesiącu Instagram ujawnił, że prześcignął Twitter pod względem użytkowników 300 milionów do Twittera 284 milionów Teraz jest więcej dowodów podkreślających dominujący status Instagrama wobec Twittera. Dane dostarczone Business Insider z firmy social media, zajmującej się analizą danych Socialbakers pokazują, że firma Instagram zyskuje nie tylko dużą liczbę użytkowników, ale posty z największych marek w aplikacji fotograficznej są otrzymując niemal 50-krotnie więcej zaangażowań na najwyższym poziomie za dużo Więcej użytkowników i więcej zaangażowań Łatwo odgadnąć, którzy preferują średnich reklamodawców. Społeczeństwo wzbudzało zainteresowanie 25 najbardziej atrakcyjnymi profilami marek na całym świecie w obu platformach w okresie kwartalnym do 9 grudnia. Firma Instagram, która obejmuje takie marki, jak Victoria's Secret, Adidas, Starbucks i Urban Outfitters On Twitter, i ts marek takich jak Playstation, Taco Bell, Nike i Paddy Power. Średnie post na Instagram wśród najlepszych marek miał zaręczyn ludzi, którzy lubili lub skomentował 3 31 Średni tweet z tych marek miał zarobki retweets, odpowiedzi lub ulubionych z 0 7. Średnia interakcja między użytkownikami a profilami na najwyższym poziomie ma również podobny trend. Jaka jest łączna liczba interakcji z profilem. Dane dotyczące społecznościowych dostawców nie porównują dokładnych jabłek z jabłkami. Marka w każdym z 25 najlepszych produktów różni się od siebie część, chociaż na przykład jest kilka przejazdów typu Starbucks i Victoria's Secret. Dane nie obejmują również danych o zasięgu Twitter był bardzo wokalny o potędze słabo wygłaszanej publiczności, która jest trudniejsza do śledzenia Istnieją także zupełnie różne sposoby angażowania się w stanowisko na każdej platformie. Ponadto większość marketerów zgadza się, że nie powinni oni mierzyć ich sukcesu w mediach społecznościowych na temat mediów społecznościowych on lubi, retweets, itd. Zamiast tego powinni szukać metryk biznesowych Najprostszym ich osiągnięciem są sprzedaże, ale takŜe metryki marek, takie jak powinowactwo, lojalność, świadomość itd. Jednak analiza to kolejny wskaźnik, który Twitter traci, na jeszcze inny sposób, aby rywalizować w sieciach społecznościowych. Jan Rezab, CEO Socialbakers, powiedział Business Insider Zaskoczony byłem tym, co różniły się między różnicą w zaangażowaniu Twittera i Instagrama Co Twittera mówi o zaangażowaniu jest łatwiejsze do zrobienia na Instagramie pytaniem powinno być powinno być Twitter ma lżejszą formę zaangażowania too. It sa uczciwy punkt Jedna krytyka Twitter, a obszar, który sama firma przyznała, że ​​musi poprawić jest to, że jest długi proces onboarding, gdy użytkownik po raz pierwszy łączy się z Twitterem Firma stara się zredukować kroki podczas pierwszej rejestracji, a nawet wtedy, gdy ulubiony oznacza różne rzeczy dla różnych osób, nawet wśród zarejestrowanych użytkowników, a niektórzy ludzie są błogie nie zdając sobie sprawy z subtelności faux pas wielu długotrwałych użytkowników Twitteru niechęć widząc. Instagram, z drugiej strony, jest dość prosta Kliknij na serce, aby jak bąbelek do komentowania Simple. Różnica między stawkami zaangażowania między Instagram i Twitter nie zawsze być może tak imponujące, jak to się dzieje w Instagramie, oddzielne opracowanie opublikowane w kwietniu tego roku przez firmę Forrester Research, które spojrzało na 50 największych marek Interbrand, stwierdziło, że przeciętne zdjęcie Instagramu generowało 120 razy większe zaangażowanie użytkowników na jednego zwolennika niż tweet. już się zmniejsza. W czasie publikacji autor raportu Nate Elliott, wiceprezes i główny analityk firmy Forrester, specjalizujący się w marketingu, twierdzi, że bardzo wysoki poziom zaangażowania firmy Instagram w porównaniu z konkurencją najprawdopodobniej nie będzie trwał, ponieważ pasza staje się coraz bardziej zagęszczona i jeśli Facebook stara się algorytmicznie zmodyfikować pasek danych Instagram, tak samo, jak zrobił własną platformę, co powoduje, że zasięg organiczny strony po aby zrezygnować dramatycznie. Rezab nie zgadza się W istocie, po prostu wracając z Bliskiego Wschodu, gdzie mówi, że firma Instagram jest nawet większa niż Facebook w niektórych krajach, takich jak Arabia Saudyjska, uważa, że ​​firma Instagram będzie kolejną siecią dotarcia do 1 miliarda użytkowników Zaangażowanie stopy procentowe mogą spadać, ale przy takim zasięgu zasięg reklamodawców ważących miejsce, gdzie umieścić ich social media dolary będzie dryfować coraz bardziej do założyciela Instagram. Twitter Ev Williams może nie dać gówna, jeśli Instagram ma więcej ludzi patrząc na ładne zdjęcia, ale on może usiąść i zwracać uwagę na to, że marki zaczną przenosić swoje dolary do Twittera do aplikacji udostępniania zdjęć. SEE JESTEŚMIE również Facebook Video prowadzi YouTube Off Facebook. Now Instagram dominuje w Twitterze Inną ważną drogą. Jednak skromna aplikacja udostępniania zdjęć Instagram pokonując Twitter na jeszcze innym froncie Zaangażowanie Flickr CC Henry Burrows. Earve w tym miesiącu Instagram ujawnił, że prześcignął Twitter pod względem użytkowników 300 milionów do Twittera 284 mil Teraz mamy więcej dowodów podkreślających dominujący status Instagramu wobec Twittera. Dane dostarczone Business Insider z firmy social media analytics zajmującej się analizą danych Socialbakers pokazują, że firma Instagram zyskuje nie tylko dużą liczbę użytkowników, ale też otrzymują od nich największe marki w aplikacji fotograficznej niemal 50 razy więcej zaangażowania na najwyższym poziomie Za dużo użytkowników i więcej zaangażowań Łatwo odgadnąć, których średnio reklamodawcy preferują. Społeczeństwo zaczęło analizować 25 największych profili marki na całym świecie w obu platformach w ciągu kwartału do 9 grudnia. W przypadku Instagram które obejmują takie marki, jak Victoria's Secret, Adidas, Starbucks i Urban Outfitters On Twitter, takie marki, jak Playstation, Taco Bell, Nike i Paddy Power. Średni post na Instagram wśród najlepszych marek miał zarobkową liczbę osób, które lubiły lub komentowały z 3 31 Średni tweet z tych marek miał retweets z zaangażowaniem, odpowiedzi lub ulubionych z 0 07. Średnie interakcje n wśród użytkowników i najwyższych profili wynika również podobny trend. Jaka jest łączna liczba interakcji z profilem. Dane dotyczące społeczności użytkowników nie porównują dokładnych jabłek z jabłkami Marka w każdym z 25 najlepszych produktów różni się w większości, chociaż istnieje kilka przecięcie Starbucks i Victoria's Secret pojawiają się na przykład w obu 25. latach. Dane nie obejmują również danych dotykowych Twitter był bardzo wokalny o potężną, nieukończoną widownię, która jest trudniejsza do śledzenia, a także zupełnie inna sposoby angażowania się w stanowisko na każdej platformie. Ponadto większość marketingowców zgadza się, że nie powinni oni mierzyć ich sukcesu w społeczności społecznościowych na temat mediów społecznościowych, takich jak np. upominki, retweety itd. Zamiast tego powinni szukać wskaźników biznesowych najprostszym, sprzedaży, ale także wskaźnikiem marki, takim jak powinowactwo, lojalność, świadomość itd. Jednak analiza jest kolejnym wskaźnikiem, który Twitter traci, na jeszcze inny sposób, na rywalizację z siecią społeczną rks. Jan Rezab, CEO Socialbakers powiedział Business Insider Byliśmy zszokowani tym, co różniły się między różnicą w zaangażowaniu Twittera a Instagram Co mówi Twitter jest zaangażowanie jest łatwiejsze do zrobienia na Instagram Ale wtedy pytanie powinno być Shouldn t Twitter mają lżejszą formę zaangażowania too. It sa uczciwy punkt Jedna krytyka Twitter, a obszar sam firma przyznała, że ​​musi poprawić jest to, że istnieje długotrwały proces onboarding, gdy użytkownik po raz pierwszy dołącza do Twittera Firma stara aby zredukować kroki po pierwszym zarejestrowaniu, ale nawet wtedy, gdy ulubiony oznacza różne rzeczy dla różnych ludzi, nawet wśród zarejestrowanych użytkowników, a niektórzy ludzie z radością nie zdają sobie sprawy z subtelności faux pas wielu długotrwałych użytkowników Twittera nienawidzi widzą. Instagram jest z drugiej strony dość prosty Kliknij na serce, aby spodobać się, bańce mowy, aby skomentować Proste. Luka w stawkach zaręczynowych między Instagram i Twitter może nie zawsze być tak jałowy, Instagram rozwija się W odrębnym teście opublikowanym w kwietniu br. Przez firmę Forrester Research, która zajmowała się top 50 globalnymi markami firmy Interbrand, stwierdzono, że przeciętne zdjęcie Instagramu generowało 120 razy większe zaangażowanie użytkowników na jednego zwolennika niż tweeta. Zatem przepaść już się zmniejsza. At czas publikacji, autor raportu Nate Elliott, wiceprezes i główny analityk firmy Forrester, specjalizujący się w marketingu, twierdzi, że niezwykle wysoki poziom zaangażowania w firmach Instagram w porównaniu z konkurencją prawdopodobnie nie potrwa długo, gdy pasza staje się bardziej zaśmiecona, a jeśli Facebook spróbuje algorytmicznie zmodyfikuj kanał Instagram, ponieważ zrobił własną platformę, powodując gwałtowny spadek zasięgu postów na poziomie strony. Rezab nie zgadza się W istocie, po prostu wracając z Bliskiego Wschodu, gdzie mówi, że firma Instagram jest nawet większa niż Facebook w niektórych krajach, Arabia Saudyjska, uważa, że ​​firma Instagram będzie następną siecią dotrzeć do 1 miliarda użytkowników Współczynniki zaangażowania mogą się zmniejszyć, ale z t czapka dotrzeć do celu, reklamodawcy ważący miejsce, w którym umieścić swoje social media dolary będą dryfować coraz bardziej do założyciela Instagram. Twitter Ev Williams może nie dać gówna, jeśli Instagram ma więcej ludzi patrząc na ładne zdjęcia, ale on mógł usiąść i wziąć uwagę kiedy marki zaczynają przenosić swoje dolary na Twittera do aplikacji udostępniania zdjęć. Share This Post. What jest dobry wskaźnik zaangażowania na stronie Facebook Oto jest punkt odniesienia dla you. What jest dobry stosunek zaręczynowy na stronie Facebook Oto benchmark dla Mają różne cele do angażowania swoich widzów za pomocą strony na Facebooku, ale większość chce wiedzieć, jak angażować ich treść jest potrzebna do zaangażowania, aby przekonać widzów do działania. Stopień zaangażowania w programie Flash jest mierzony w interakcjach Na stronie Facebook, która tłumaczy się na takie osoby , komentarze i udziały postów. Setki uczestników na moim to jest moje mistrzowskie mistrzostwa marketingu, mówiąc o zajęciach lub szkoleniach, zadały to bardzo ważne pytanie, co to jest dobry enga gement rate na Facebook. My odpowiedź na pytanie o średnie stawki zaangażowania na stronach Facebooku były zwykle poniżej. Wysokie 1 stawki zaanga owania jest good.0,5 -0,99 jest średnia i. poniżej 0,5 zaangażowania prawdopodobnie oznacza, że musisz dostosować swoje wiadomości do oczekiwanych oczekiwań widzów iw tym procesie przyciągnąć bardziej atrakcyjne i wciągające wkłady członków społeczności. Szybkość zaangażowania Facebooka zmieni się dużo. Powinieneś monitorować swoją stawkę zaangażowania konsekwentnie Być może nawet codziennie Ale pamiętaj, utrzymywać cele marketingowe w pamięci we wszystkich czasach Zaangażowanie oznacza nic, jeśli nie stymuluje odbiorców do działania. Skuteczni marketingowcy firmy Facebook mierzą zaangażowanie, ale koncentrują się na działaniach Na przykład zakupach, rejestrowaniu newsletterów, pobieraniu lub po prostu odwiedzaniu witryny lub wylądowaniu strona Pamiętaj, że bardzo moliwe jest zmierzyć konwersje na akcje. SocialBakers analizuje i monitoruje zaangażowanie na stronach Facebooka. Media społecznościowe moni toring witryn internetowych, SocialBakers, obliczono średnie stawki zaangażowania, które widzisz poniżej. Są one dopasowane do własnych doświadczeń w oparciu o wieloletnie doświadczenia w serwisie Facebook. Jeśli te liczby są prawdziwe, oznacza to również, że reguła 90-9-1 dla sieci społecznościowych pod atakiem Reguła, która sugeruje, że 1 jest twoją naturalnie zaangażowaną widownią, 9 Twoi nieokreślni zaangażowani widzowie, a 90 niezarejestrowanych odbiorców. Zobacz matrycę zaangażowania Facebooka poniżej. Pierwszy numer wskazuje liczbę fanów fanów tysięcy, a średnia stawka za zaangażowanie oznacza procent członków społeczności, którzy lubili lub komentowali posty ścienne LICZBA FANÓW LIKESA vs Średnia stopa zaangażowania 50k 100k 0,19.100k 200k 0,16.200k 500k 0,13.500k 1 000k 0,11 Powyższe średnie zostały obliczone na podstawie analizy z ponad 500 000 aktywnych stron Facebooka powinno mieć znaczną wagę Pamiętaj, że te liczby zmieniają się stale, a przeciętne stawki zaangaŜowania Facebooka wydają się zmniejszać miesiąc po miesiącu To jest w dużej mierze ze względu na Facebook Edgerank. Now może być dobry moment, aby przejść sprawdzić, jak Twoje strony Facebook porównać do powyższych liczb.

No comments:

Post a Comment