Tuesday 26 December 2017

System obrotu kj


ALGORITMIC TRADER KEVIN DAVEY. About ME I jak mogę Ci pomóc. Ii mam na imię Kevin Davey I ja jestem wielokrotnie nagradzaną firmą handlową z ponad 25-letnim doświadczeniem handlowym, najlepiej sprzedającym się i wielokrotnie nagradzanym autorem, a ja uczę uhonorowanego nagrodą algortihmic trading course. Więcej o moje doświadczenie w handlu algorytmicznym. Od ponad 25 lat rozwijam, analizując, testując i tworząc strategie handlowe, na każdym rynku futures z e-mini SP na ropę naftową po kukurydzę do kakao. Pełny czas dla mojego własnego konta osobistego Pomagam także małym grupom handlowców znacznie zwiększyć ich pozycję handlową. W przeciwieństwie do większości pedagerów handlowych, rzeczywiście zbadałem, trzecia strona dowodem moich umiejętności handlowych W ciągu 3 kolejnych lat skończyłem w pierwszym lub drugim miejscu w światowym turnieju prawdziwych transakcji futures na świecie. Mogę pomóc Ci poprawić swój handel, wykorzystując te same techniki, które dla mnie działały. Od 2006 roku pomagam wybranej grupie handlowców poprawić ich transakcje handlowe atomy Oto jak mogę Ci pomóc. Spójrz na moje bezpłatne informacje Będziesz cieszyć się. Dosy artykułów handlowych, które napisałem. Pomocne filmy, które stworzyłem, aby pomóc Ci lepiej. Zapomnienie o bezpłatnych seminariach internetowych oferuję regularnie. Bezpłatne, w pełni ujawniający system handlu futures strategii handlowej obecnie handlu z własnymi money. Read moje wygrać budynku wygenerować algorytmiczne systemy handlowe książki - zwycięzca 2017 r. Księgi Handlowej Roku I 2018 Trading Book of the Year z tej książki mówi mi moje transakcje podróży i jak rozwijać strategie handlowe. Zarządzaj swoją strategią Warsztat warsztatowy uczy się, jak rozwijać strategie handlowe, które działają, z osobistym jednym ze wsparciem ze mnie Warsztat ten został wybrany najlepszym kursem handlowym - 2018 przez poinformowanych czytelników. I również przyczynił się do doskonałego handlu książka Universal Principles of Successful Trading z Brent Penfold Wiley, 2017, gdzie byłem przedstawiany jako Mistrza Rynku Ponadto jestem częstym pisarzem dla magazynu Futures. Uważam, że moje podejście do tra ding różni się od większości guru tam można przeczytać o mojej filozofii handlowej i podejściu do tych wywiadów i recenzji. Kevin Davey opracowuje, analizuje, testuje i tworzy strategie handlowe od ponad 25 lat, na każdym rynku futures od e - mini SP do ropy naftowej do kukurydzy do kakao. To był trudny handel dla mnie, ale byłem w stanie wziąć moją wiedzę inżynieryjną i MBA i połączyć je z solidnymi technikami handlowymi, aby stać się wielokrotnie nagradzanym przedsiębiorcą, który obecnie Mam nadzieję, że mogę pomóc osiągnąć ten sam poziom wydajności w handlu. Informacje, informacje i materiały są dostarczane wyłącznie w celach informacyjnych i edukacyjnych. Niniejszy materiał nie jest ani nie powinien być interpretowany jako propozycja, pozyskiwanie lub rekomendacja kupuj lub sprzedaj jakiekolwiek papiery wartościowe Wszelkie decyzje inwestycyjne podejmowane przez użytkownika przy użyciu takiej zawartości opierają się wyłącznie na niezależnej analizie użytkowników, biorąc pod uwagę finanse c warunkami, celami inwestycyjnymi i tolerancją ryzyka Ani firma KJ Trading ani żaden z jej dostawców treści nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy lub działania podjęte w ten sposób na nie polegając na tym, że użytkownik zgadza się nie rozpowszechniać tam zawartych treści, upoważniony do tego. Indywidualne wykonanie zależy od indywidualnych umiejętności każdego studenta, zaangażowania czasowego i wysiłku Studenci dzielący ich historie nie otrzymali rekompensaty za ich referencje Historie studenckie nie zostały niezależnie sprawdzone przez KJ Trading Results mogą nie być typowymi i indywidualnymi wynikami different. US Wymóg rządu Wymagania Zastrzeżenie - Commodity Futures Trading Commission Kontrakty futures i opcji mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko Musisz być świadoma ryzyka i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach kontraktów futures i opcji Don t handel z pieniędzmi, na które możesz utracić Ta strona nie jest ani solicitation, ani ofertą dla Bu y Sprzedaj kontrakty terminowe lub opcje Nie jest reprezentowana żadna reprezentacja, która spowoduje lub prawdopodobnie osiągnie zyski lub straty podobne do tych, które zostały omówione na tej stronie. Dotychczasowe wyniki jakiegokolwiek systemu handlowego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. FTC RULE 4 41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYTUROWANE WYNIKI WYNIKÓW WYRAŻAJĄCYCH NIEKTÓRYCH OGRANICZEŃ NIE WYSTĄPIENIE ROBOCZYCH REKORDU WYDAJNOŚCI, WYMAGANE SYTUROWYCH NINIEJSZYCH WYNIKÓW NIE OBEJMUJE RÓWNIEŻOWYCH DZIAŁALNOŚCI ZAWODOWYCH, ZGŁASZU PRZEDSTAWIAJĄCYCH PRZEDSIĘBIORCÓW, WYNIKI MOGĄ ZOSTAĆ ODPOWIEDZIALNE ZA POMOCĄ WPŁYWU NA WPŁYWY, JEŚLI JAKICHKOLWIEK CZYNNIKI RYNKU, CZYNNIKI RYNKU, JAKO BRAKU PŁYNNOŚCI, ZSZCZONE PROGRAMY TRADYCYJNE W OGRODZENIACH PODLEGAJĄC RZECZYWISTOŚCI, KTÓRZY ZOSTAŁO PRZYGOTOWANIEM ZE ŚWIADOMOŚCIĄ, ŻADNEJ REPREZENTACJI NIE RZECZYWISZA, ŻE JAKĄKOLWIEK KONTO LUB DOSTARCZENIU DO SKUTECZNOŚCI ZYSKU LUB STRATY PODLEGAJĄCE tym SHOWN. Wyrażenia pojawiające się w tej witrynie są faktycznie otrzymywane przez przesłanie e-maila lub komentarze do ankiety internetowej Są to indywidualne doświadczenia, odzwierciedlające g rzeczywistych doświadczeń życiowych tych, którzy używali naszych produktów i usług w jakikolwiek sposób inaczej są to indywidualne wyniki i wyniki różnią się Nie twierdzimy, że są to typowymi rezultatami, które konsumenci osiągną ogólnie Referencje niekoniecznie są reprezentatywne wszyscy, którzy będą korzystać z naszych produktów lub usług Prezentowane referencje otrzymują dosłownie z wyjątkiem korekty błędów gramatycznych lub pisowni Niektóre zostały skrócone, a nie cała wiadomość otrzymana przez pisarza świadectwa jest wyświetlana, gdy wydawało się długie lub świadectwo w całości wydawało się nieistotne dla ogółu społeczeństwa. Email kdavey at c Prawa autorskie - KJ Trading Systems Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. START budujący zwycięskie strategie handlowe i strategie handlowe w szwajcarskich czasach. Dzisiaj, informacje i materiały są dostarczane w celach informacyjnych i edukacyjnych tylko Ten materiał nie jest ani nie powinien być interpretowany jako propozycja, namawianie lub rekrutacja mmW celu zakupu lub sprzedaży jakichkolwiek papierów wartościowych Wszelkie decyzje inwestycyjne podejmowane przez użytkownika przy użyciu takiej zawartości opierają się jedynie na niezależnej analizie użytkowników, biorąc pod uwagę sytuację finansową, cele inwestycyjne i tolerancję ryzyka. KJ Trading ani żaden z dostawców treści ponosi odpowiedzialność za wszelkie błędy lub działania podjęte w związku z tym. Poprzez dostęp do serwisu KJ Trading użytkownik zgadza się nie rozpowszechniać treści w niej zawartych, o ile nie zostanie to wyraźnie upoważnione. Osobisty wynik zależy od indywidualnych umiejętności każdego studenta, zobowiązania czasu , i wysiłku Studenci dzielący się swoimi opowieściami nie otrzymali rekompensaty za ich referencje Historie studenckie nie zostały niezależnie zweryfikowane przez KJ Trading Results mogą nie być typowe i indywidualne wyniki różnią się. US Wymóg rządu Wymagania Zastrzeżenie - Commodity Futures Trading Commission Futures i opcje handlu ma duże potencjalne nagrody, ale także duże potencjalne ryzyko Musisz być a aby móc inwestować na rynkach kontraktów futures i opcji Don t handlu z pieniędzmi, na które można utracić Ta strona nie jest ani powództwem, ani ofertą kupna sprzedaży kontraktów futures lub opcji Brak jest reprezentacji że jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych, które zostały omówione na tej stronie. Dotychczasowe wyniki jakiegokolwiek systemu handlowego lub metodologii niekoniecznie oznaczają przyszłe wyniki. FTC RULE 4 41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYTUROWANE WYNIKI WYKONANIA WYRAŻONYCH OGRANICZENIA NIE PRZEWIDZIEĆ REZULTATU WYDAJNOŚCI WYDAJNOŚCI, SYTUROWANE WYNIKI NIE UDZIELA RÓWNIEŻEGO DZIAłANIA TAKICH ZGODNIE Z KTÓRYMI NIE ZOSTAŁY WYKONANE, WYNIKI MOGĄ ZOSTAĆ NIENALEŻNE DLA WPŁYWU, JEŻELI JAKICHKOLWIEK CZYNNIKÓW RYNKU, TAKICH JAKO BRAKU PŁYNNOŚCI , Symulowane programy handlowe w ogóle podlegają takiemu faktycznemu, że są one zaprojektowane z korzyścią dla półbogów, nie przewiduje się, że jakiekolwiek zadanie będzie R LIKWIDACJA MOGĄ ZYSKOWAĆ ZYSKU LUB STRATY PODLEGAJĄCE TUTAJ. UWAGI, KTÓRZY UŻYTKOWNIKA pojawiające się w tej witrynie są faktycznie otrzymywane poprzez przesłanie e-maila lub uwagi do ankiety internetowej Są to indywidualne doświadczenia, odzwierciedlające prawdziwe doświadczenia życiowe tych, którzy w jakikolwiek sposób wykorzystywali nasze produkty i usługi lub inni Są to indywidualne wyniki i wyniki różnią się Nie twierdzimy, że są to typowymi rezultatami, które konsumenci osiągną ogólnie Referencje niekoniecznie są reprezentatywne dla wszystkich, którzy będą korzystać z naszych produktów i usług Prezentowane referencje otrzymują dosłownie z wyjątkiem korekty błędów gramatycznych lub pisowni Niektóre zostały skrócone, a nie cała wiadomość otrzymana przez pisarza dowodów jest wyświetlana, gdy wydawało się długie, a zeznania w całości wydawały się nieistotne dla ogółu społeczeństwa. Email Kdavey at c Copyright - KJ Trading Systems Wszystkie prawa zastrzeżone Worldwide. KJ Trading Systems. KJ Trading Systems Strategy Factory. KJ Trading System Strategy Factory. Wczoraj przeprowadziłem analizę kryminalistyczną, która wyostrzyła więcej szczegółów na temat skuteczności strategii - szczególnie tych, które działały prawidłowo, a które nie. Dlaczego strategie w porządku dziennym zostały opracowane? osiągnięcie zysku do końca listopada. JY 60 min - maj-listopad - 1,700 PL 240 min - Jun-Nov - 10000 S 240min - Lipiec-Nov - 1400 C dziennie - od lipca do listopada - 2500 EMD na dobę - od sierpnia do października - 3200 PL 60 min - od listopada do listopada - 11,300 hg dziennie - od września do listopada - 6 700 w dziennie - od września do listopada - 2300 W. Strategia JY 60 min była pierwszą, którą opracowałem. Został opracowany zgodnie ze wszystkimi wytycznymi przy użyciu procesu tworzenia programu Kevin, z wyjątkiem jednego - okres inkubacji. Jest to okres, w którym prowadzona jest strategia dotycząca danych niewidocznych na żywo. Więc jeśli chciałabym opracować strategię, którą chciałabym wykorzystać dzisiaj 12 17 2018 r., rozwinię tę strategię tylko przy użyciu danych do około 3 2018 roku - 9-miesięczne okno danych, które nie zostały uwzględnione w procesie tworzenia. Jeśli strategia przebiega wszystkie przeszkody w rozwoju i poziomy odniesienia, a podejście Kevina jest kilka, a ostatnim testem jest sprawdzenie, w jaki sposób działa on w ciągu 9 miesięcy od niewidocznych danych. Jeśli nadal działa dobrze, przechodzi i może być przedmiotem obrotu Jeśli nie, to strategia jest albo złomowana, albo ponownie oceniana. Jednak w tym momencie istnieje niebezpieczeństwo ponownej oceny, ponieważ nie ma już 9-miesięcznego okna niewidzialnych danych, które ma być użyte jako końcowy okres testowania, a ryzyko nadmiernego zoptymalizowania lub nieprzerwanego przebiegu tendencji do eksploracji danych wysoki. Jestem źle zrozumiane, gdy opracowywałem strategię JY i wykorzystałem wszystkie dane - aż do aktualnej daty. Strategie PL i S zostały opracowane z testem okresu inkubacji pod koniec procesu tworzenia. Strategie, które są starred są specjalnie opracowane przy użyciu algorytmicznego oprogramowania konstruktora Te strategie były trudniejsze do dopasowania do ramy rozwoju Kevin'a w zakresie testowania ram czasowych W ten sposób nie mogli korzystać z całego benchmaru król i może nadmiernie zoptymalizować dane. Patrząc na wyniki. Strategia JY nie sprawdziła się dobrze - nie korzystano z testów na niewidoczne dane inkubacyjne. Zamiast tego testy miały miejsce w czasie rzeczywistym, czas, pokazując, że strategia może nie być opłacalna z powodu negatywnych wyników. Strategie zbudowane z algorytmicznego oprogramowania WSZYSTKIE miały ujemne saletry w czasie rzeczywistym Co mnie zwiodło jest to, że te, które zostały opracowane w lipcu sie dobrze czyni w testach trybu sim , ale potem jako los miałoby to, poszli na południe, kiedy zacząłem handlować w październiku. Więc strategia, która ściśle przylegała do wytycznych Kevina, rozwinęła się przy użyciu pomysłów, które dostałem z różnych źródeł w internecie iw forach. PL 240min - Jun-Nov - 10 000 S 240min - Jul-Nov - 1,400 PL 60min - Aug-Nov - 11,300. Te, które nie wszystkie z wyjątkiem JY pochodzą z algorytmicznego oprogramowania do budowania. JY 60 min - maj-listopad - 1,700 C dziennie - Lip-2,500 EMD dziennie - od sierpnia do listopada - 3,200 hg dziennie - od września do listopada - 6.700 W dziennie - wrzesie-lis - 2300. Nie ma czasu na naukę rakiet, aby zobaczyć wzór tutaj. Tylko czas pokaże, czy nierozsądne strategie są po prostu zwracane i odzyskają. Ale właśnie dlatego ostatnim przeszkodą w testowaniu niewidzialnych dane są ważne W zależności od tego, jak słaba wydajność w tym ostatnim okresie testowania może wskazywać, że Twoja strategia nie działa zgodnie z oczekiwaniami lub po prostu potrzebuje więcej czasu na udowodnienie siebie. I po prostu wymieniłem strategie, które z perspektywy czasu były prawdopodobnie najbardziej bezpieczne, ponieważ ściśle przylegały do ​​procesu rozwoju, które okazałoby się zyskiem, a nie stratą. Trading ES jeden z strategii Kevin, PL 240min i S 240min Oct Nov 5,200 - zysk. Trading ES, PL, S, JY, C, EMD, HG, W 6000 - straty. Będę nadal śledzić strategie, które mają ujemne saldo, aby sprawdzić, czy kiedykolwiek się wyzdrowieje lub ostatecznie nie. Ale na pewno nie wygrałem na stół dla nich w najbliższym czasie. Mam nadzieję, że ta pomoc. Spadłem z powrotem do papieru sim radując się w momencie, kiedy odwróciłem system w styczniu z moimi strategiami i strategią Kevin s ES z seminarium internetowego, tylko po to, aby cierpieć na skrajne wyhamowanie, które zmusiło mnie do wyłączenia systemu, ponieważ byłem bardzo blisko moich własnych progów utraty Kevin s strategii ES znalazł się jeden z najgorszych wycofań w swojej historii kolejne powtarzane straty w sumie 10 5k ponad 2 1 2 miesięcy i moje strategie nie zrekompensowały, ale raczej doświadczone wypłaty, powiększające efekt i wynik 20k wypłaty Nie dobre z 55k ale oto coś, co opracowałam w zeszłym roku w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu i zacząłem je uruchamiać z prawdziwymi pieniędzmi w październiku, niestety, włączając kilka nie sprawdzonych strategii, które zostały stworzone przy użyciu zautomatyzowanej strategii - budowniczy oprogramowania widzę moje poprzednie posty, które wszystkie wykonywane słabo. Jednak po prostu po prostu handlu strategii, które opracowałem wraz ze strategią Kevin s ES, chciałbym wykazać się zyskiem dzisiaj, pomimo ogromnego wypłaty Ale ponieważ nie prowadziłem tego systemu w sposób ciągły w tym czasie i poradziłem sobie z stratami z autoubudowanych strategii, doświadczam strat, a nie zysków. Więc mam doświadczenie w mieszanym worku Z jednej strony widzę, system strategiczny ma ogromną zasługę W teorii dywersyfikacja powinna nawet wykraczać poza krzywą kapitału własnego. W praktyce, z małym kontem, istnieje pewna mądrość związana z uruchomieniem systemu w Janie była po prostu pecha, jak to się stało miałam duży okres wypłaty i zabrał moje konto do krytycznych poziomów w marcu. Przypuszczam, że w ciągu 35 lat mogłabym kontynuować prowadzenie rachunku, ale wystarczyło, aby to potrząsnąć moim zaufaniem do systemu. Oczywiście ironia polega na tym, że pomimo dużej straty, system handlowy nie powrócił do początku maja To bolesna pigułka do przełknięcia. Więc nie jestem pewien, co robić w tym momencie, doświadczam awersji do strat i obawiam się, że jeśli zwrócę je z powrotem, to może po prostu uderzyć w inny okres wypłaty, który mógłby wytrzeć konto. Więc cofnąłem się, aby ponownie ocenić. Ostatnio mój syn wysłał mi jakieś drobne mądrości, które wydaje się całkiem trafne na tym etapie gry i wydaje się podsumować moje doświadczenia.1 Każdy błąd jest pomyślnym krokiem proces uczenia się 2 Znalezienie przyczyny błędu jest następnym krokiem 3 Następnie rozwiń potencjalne rozwiązanie 4 Zastosuj rozwiązanie i obserwuj wyniki 5 Przegląd i ponowna ocena 6 Powtórz ten proces w przypadku nowych lub powracających błędów 7 Nigdy nie powtarzaj metody, w błędzie dla tego samego scenariusza w tych samych okolicznościach 8 Głupota robi to samo i spodziewa się różnych wyników 9 Bądź otwarta na potencjał istotnych zmiennych poza twoją świadomością lub zrozumieniem. Tak jestem w kroku 5 usunęłam niesprawdzony nieopłacalny strategie Zdaję sobie sprawę, że popełniłem klasyczne błędy reagowania emocjonalnie i wyłączyłam system, kiedy miałem to na bieżąco i na odwrót Mam sim-trading testowanych strategii i n ich pierwotną formą od października 2018 r. Było 20k zwalnianie, które było dla mnie zbyt ciężkie Czy to po prostu pecha lub nieodłączny system. Więc teraz, co ja padam ofiarą do kroku 8, jeśli po prostu włączyć system z powrotem. Jest to migawka tego, co mogłoby się wydarzyć, gdy uruchomiłbym system poprawnie i nieprzerwanie począwszy od października 2018 r. Jest to arkusz kalkulacyjny, który napisałem, aby przetestować połączenie wielu strategii. Zarejestruj się, aby wyświetlić kontrakty futures, takie jak załączniki, zdjęcia i zrzut ekranu. Czerwona linia wyświetla wycofanie z kapitału Informacja zwróciła system w najgorszym możliwym czasie - Jan spada w marcu Średnia średnio niebieska linia to saldo kapitału osiąga 20k koniec grudnia 2018 r. Mogłem tylko handlować jedną strategią PL , więc wybrał PL-60min, lepszy wykonawca Od 15 maja zyskiem kapitałowym byłby. 11 5k Jednak zwrotu z kasyn monte carlo wynosi 1 59 przy 6 ryzyku ruiny dla połączonych wyników strategii Analiza ta dotyczyła jedynie 2018 r. Do maja 2018 r., Około 7 1 2 miesięcy. Ty i risingfire i ilkan10 za szczegółowe odpowiedzi Powodzenia do Ciebie obu. SMCJB kilka dalszych refleksji chciałbym podzielić się z ilkan10 miałem pewne strategie przechodzą Kevin s Strategy Factory Club, a niektóre nie tak jak ilkan10, nie były kompletne awarie po prostu nie przynosi zysku, aby przejść 6-miesięczny wymóg i Kevin zachęcał I nadal inkubować ich Dwa z nich, które nie wystartowały i obecnie przechodzą standardy klubowe moje JY 60min i S 240min. Klub ma wiele zalet, z których jednym jest otrzymanie strategii, które można dodać do własnej pamięci podręcznej I wybrałem dwa, które śledziłem i dodałem je do arkusza kalkulacyjnego, aby zobaczyć, jak połączą się z obrotem od października 2018 Wszystkie strategie zawarte w arkuszu kalkulacyjnym były dostępne przez co najmniej 9-11 miesięcy. Wyniki są dużo lepiej. Tylko dodanie jednej strategii klubowej KC Daily zwiększyło ponad dwukrotny zysk, zmniejszenie wypłaty i ogólny zwrot MC z dd od 1 59 do 5 53 Plus, wymagany kapitał został zmniejszony. 30k, aby uruchomić wszystkie 5 strategii. Oto te rezultaty. Zarejestruj się, aby wyświetlić treści handlowe futures, takie jak załączniki, zdjęcia i ekrany. Inne kombinacje strategii jeden z otrzymanych strategii klubowych został stworzony przez Kevina - strategia JY 360min Jego strategia JY okazała się lepsza niż moja, więc zamienię się na jego jedną z jego codziennych strategii w klubie ES, która jest lepsza niż jego ES, więc zamienię się na to. aby zobaczyć zawartość kontraktów futures, takich jak załączniki s, obrazki i zrzuty ekranu s. Wyniki poprawiają się więcej Spadek jest taki sam, ale zysk wzrasta do 42 k i wraca dd soar do 14 58. Teraz, ostatni test zegar z powrotem do października 2018 r., kiedy rozpocząłem handel na żywo, aby zobaczyć, co system mówił mi o oryginalnych strategiach - 3, które rozwinęły się wtedy i Kevin s ES. Zarejestruj się, aby obejrzeć kontrakty futures, takie jak załączniki , obrazków i zrzutów s. Analysi s mówił, że mogę oczekiwać 19-kilowego wypłaty i potrzebować ok. 31 tys., aby uruchomić system I to jest prawie dokładnie to, co stało się w ciągu ostatnich 7 1 2 miesiące Obróciłem system, kiedy uderzyłem stratę 20 kilogramów Ale to było właśnie wtedy, gdy strategie odzyskane i wykonane ponad 1 2, że w ciągu najbliższych kilku miesięcy. So wszystko to mówi mi kilka rzeczy podejście systemu Kevin s działa na małe konta nauczyłem się pisać strategie, które odniosą sukces Potrzebuję silniejszej dyscypliny emocjonalnej, aby sprostać drawdown - moja własna analiza mówiła mi, czego się spodziewać I jeśli czułem, że wypłaty były zbyt duże dla mojego makijażu emocjonalnego, to musiałem być cierpliwy i czekać na lepszą kombinację strategii, które miały większą szansę na mniejsze ryzyko I, Wreszcie Kevin powiedział, że po upływie czasu, że inkubacja strategii, która działa w trybie sim w czasie rzeczywistym, uratowała mu tysiące dolarów, to czas, aby to zrozumieć i usłyszeć. Po prostu chciałem chwilowo przytoczyć i powiedzieć, że chociaż nie wzięłam jego kurs, w moim kontakty z Kevinem w ciągu lat mogę za niego wyświadczyć, jako wykwalifikowanego i kompetentnego handlowca, a nawet bardziej niż wykwalifikowany nauczyciel i ten, który zdaje się dzielić się swobodnie, a nie trzymać tajnego sosu, ponieważ to było ekstremalne rzadkość , a bardziej niż mogę powiedzieć dla siebie. Jeśli nawet potrzebuje więcej chwały, w tej chwili chciałem po prostu wrzucić moje dwa centy za odniesienie postaci. Chciałem tylko chwilowo przytoczyć i powiedzieć, że chociaż nie wzięłam jego przebieg, w moich kontaktach z Kevinem przez lata mogę zaświadczyć, że jest wykwalifikowanym i kompetentnym przedsiębiorcą, a nawet czymś więcej, wykwalifikowanym nauczycielem i tym, który wydaje się dzielić swobodnie, a nie trzymać tajnego sosu, jak to było jest to skrajna rzadkość i więcej niż mogę powiedzieć dla siebie. Jeśli nawet potrzebuje więcej pochwał, w tym momencie po prostu chciałem rzucić moje dwa centy za odniesienie postaci. Doceniam dobre słowa, jakie cieszyłem się naszą e - mail o handlu. Jeśli masz jakieś pytania proszę o przesłanie mi Private Messag e lub skorzystaj z wątku Ask Me Anything. Nadchodzące seminaria internetowe i wydarzenia 4 30PM ET, chyba że zaznaczono. Zarejestruj się, aby uczestniczyć. Zarejestruj się, aby uczestniczyć. Zapisy i recenzje produktów. 13 lutego 2017 12 41 PM. Psychologia i zarządzanie pieniędzmi. June 30th, 2017 01 42 AM. Psychologia i Zarządzanie pieniędzmi. 4 sierpnia 2017 09 03 PM. Platformy i wskaźniki. Styczeń 17th, 2017 03 36 PM. August 26th, 2017 05 27 Czasy w strefie GMT -4 Teraz jest 07 20 PM. Strona wygenerowana 2017-03-15 w ciągu 0 18 sekund z 20 zapytaniami na feniksa za pośrednictwem Twojego adresu IP 78 109 24 111.

No comments:

Post a Comment