Tuesday 12 December 2017

System ztl forex


Originally Posted by zainagha. As powiedziałem w moim wcześniejszym wysłaniu, że będę uczyć was ZTL System przez bit, więc oto inne bity. 1 Wprowadzimy tylko jeden wskaźnik i to jest MACD domyślnie Ustawienia 2 Jesteśmy używając ZTL do wejścia na rynek. Zobacz na poniższym wykresie Dodaliśmy wskaźnik MACD w ustawieniach domyślnych Użyjemy MACD, aby pokazać nam kierunek rynku Użyjemy MACD na różne sposoby Nauczysz się jak idziemy. PRZYSTAWIA Weźmy handel lub odwrócimy nasz handel, gdy świeczki przekroczą ZTL w górę lub w dół Spójrz na poniższy wykres. Po wylądowaniu, następna świeca zaczęła zejść i przejechać przez ZTL, jak tylko przekroczy ZTL, poszliśmy znowu na 1 6170 i wychodziliśmy na 1 6127 dając nam zysk 39 pipsów Nasz drugi zakup był kiedy 6 15 Świeczka przekroczyło ZTL z dołu Udaliśmy się Long na 1 6176 i zeszliśmy na 1 6222 podając zyskujemy 42 pipsy. EXIT Używamy 2 różnych metod dla Twojego wyjścia 1 Kiedy otrzymujemy pierwszą świecę przeciwnej barwy 2 lub kiedy zobaczymy, że MACD zmienił swój kierunek Użycie obu metod razem jest o wiele silniejsze Poniższa tabela przedstawia nasze wyjścia Pierwsze wyjście było wtedy, gdy dostaliśmy pierwszą niebieską świecę, która zamknęła się 1 6127, a drugie wyjście było, gdy dostaliśmy zarówno 7 30 Świeca w przeciwnym kolorze, a jednocześnie MACD zaczął spadać również na 1 6222 Więc lepiej używać kombinacji zarówno MACD, jak i przeciwległych kolorowych świec jak idziemy. Proszę, zbadaj poniższy schemat. Zmarł 2008. i dziękuję za dzielenie się tym systemem Właśnie znalazłem Twój dzisiejszy wątek i spędziłem dużo czasu na notatkach i studiując to, co napisałeś Wtedy dotarłem do ostatniego postu i byłem smutny wiedząc, że czujesz, że nikt nie śledził będę używać tego, co dałeś I byłem zaskoczony, aby zobaczyć, że nikt naprawdę nie podziękował, ale jeden dzień osoby NFP i Dzień Pracy Ludzie są zajęci być może i szkoła począwszy od tylu na min ludzi d. Sep 5, 2009, 2 02 pm. Loined maja 2008.i do tego, aby śledzić system. Sep 5, 2009, 2 35 pm. Joined Apr 2002.Originally Wysłany przez Zainagha. Nie jeden jest biorąc Odsetki Czuję, że po prostu marnować mój czas, nikt nie śledzi systemu Czy to dlatego, że to na FREE. I zamierzam zaprzestać i zakończyć tutaj. Ja domyślam cynicznych weteranów tutaj uważam, że jest to ploy na budowę bazy klientów, dzięki czemu można popchnąć ZEZ System na w późniejszym terminie, jak wiele innych zrobiłam w przeszłości z innymi systemami, ale może im jest nieuczciwe. Dowodem jest Si55AMG. Oh dobry stary mr Zain Agha bębni się biznesem i bazą klientów na swój hitty system jeszcze raz Faceci tego faceta marketingowiec o niskim kluczowym oszustze, promujący wiele różnych hitów przez internet z żoną wysyłającą śmieci do skrzynki odbiorczej i promowanie czegoś, co mogą rzucić ręce na Nie wierzcie mi, po prostu go google i sprawdź go na ebay też i innych witrynach z recenzjami takich jak FPA, sprzedając cześć na cześć ten facet weźmie pieniądze Cant believe hes here. You Myślę, że mówiąc no1 słucha i zauważa, że ​​peeps tutaj skontaktuje się ze mną prywatnie, więc możesz sprzedać swój 400 ty system Man twój głupi niż myślałem, a powiedz żonie, aby nie wysyłał śmieci do moich e-maili. Zgadzam się na 100 Byk Tylko mały key scammer próbuje sprzedać swój system. Jak przychodzi kiedy znajdziesz klucz do sukcesu Ktoś zmienia blokadę ing. ZTL Trading Trading Metoda. My nazywam się dr Zain Agha Jestem Forex Trader, Trener i trener Ja byłem handlu przez ostatnie 13 lat i byłem nauczania przez ostatnie 5 lat. W tym czasie opracowałem wiele strategii handlu walutami i mam ponad 900 studentów handlu Forex na mój kredyt rozprzestrzenił się na całym świecie. Oto jak zaczęła się moja podróż w świecie Forex. Pracowałem jako badacz naukowy do roku 1999 W 1995 roku zostałem wprowadzony do obrotu towarowego przez mojego przyjaciela, który był bardzo dobry w tym Obserwując jego sukcesy, zainteresowałem się i zacząłem handlować w niepełnym wymiarze czasu zarabiałem dobre pieniądze na pszenicę, cukier i kukurydzę i straciłem to wszystko na fasoli sojowej i coffee. I zrezygnować z obrotu przez rok, tuż przed świętami Bożego Narodzenia w 1996 roku poznałem handlowca na rynku Forex, który wyjaśnił mi, jak mogę zarobić więcej na Forex, tylko Day Trading. że nie muszę zajmować moich stanowisk w Mont hs lub tygodni, jak to jest w handlu towarach Możesz zarobić więcej pieniędzy za mniej czasu On wyjaśnił mi, że na rynku Forex jest 24 godziny na dobę i mogę handlować w dowolnym momencie Chciałbym. Oto jak zacząłem handlować Forex na Część czasu na początku przez kilka lat kupiłem wiele systemów, wszystkie były oparte na wskaźnikach Wszyscy pracują w czasach i przez większość czasu dostałbym fałszywe sygnały i stracił pieniądze. Miałem zamiar zrezygnować, gdy mój syn kto jest Analitykiem Systemów Komputerowych, zaproponował, dlaczego nie rozwinąć własnego systemu Powiedział, tato, jesteś Naukowcem Naukowym, dlaczego nie użyj swoich mózgów i badań i opracuj własny system handlu walutami. Otóż, jak sam opracował własny system zacząłem go używać To znaczy, że mój system opiera się na wskaźnikach, a wszystkie wskaźniki są opóźnione i powiedzielibyśmy, co wydarzyło się w przeszłości zamiast tego, co ma się wydarzyć w przyszłości, musiałem opracować kilka filtrów Te filtry pomogły mi dużo i zacząłem zarabiać w końcu. Jest to jak dostałem się na Forex Trading od 1999 roku. Wczoraj w 2004 roku mój syn zasugerował, dlaczego nie zacząć nauczać innych ludzi tak skutecznie jak Ty Chce, abym nauczył swojego przyjaciela Więc zrobiłem i udostępniono system zwany Forex Trading Secret Strategy Później zbudowałem witrynę internetową pod nazwą i zacząłem sprzedawać mój system za pośrednictwem. Mam wielki sukces sprzedając ten sytem, ​​otrzymywałbym od 3 do 5 sprzedaży każdego dnia, a liczba moich studentów zaczęła rosnąć z dnia na dzień Ponieważ liczba moi uczniowie wciąż rosły, ciągle otrzymywałem prośby o dalsze strategie, podobnie jak ja Wśród moich systemów największe sukcesy to strategia ZRC FX Trading Methd ZRC, system Z-100, system Z-50, Z-Swinger a teraz ZEZ System. Just niedawno rozpocząłem pokój handlowy dla Członków ZEZ, gdzie handlujemy Systemem ZEZ i News Releases. The Forex World dał mi ponad moje oczekiwania i jako ja zamierzam przejść na emeryturę Chcę oddać coś dla Nowego Generatora Zleceniodawcy Forex. Rozpoczęcie Wątku na moim Systemie Sprzedaży ZTL Przedstawię Strategię Wolnego dla Wszystkich Jest to bardzo łatwy system wdrażania i zaczyna się o ustalonej porze dnia. W przeciwieństwie do innych Systemów Obrotu Forex, w których musi czekać na rozwój konkretnego sygnału, piękno systemu ZTL to, że możesz handlować o ustalonej porze dnia i zrobić co najmniej 15 pipsów w ciągu pierwszej połowy godziny Jeśli jesteś pracownikiem biurowym, 15 pipsów, a następnie przejdź do biura Jeśli jesteś handlowcem w niepełnym wymiarze czasu, wystarczy, że zrobisz 15 pipsów i będziesz cieszyć się resztą dnia. System ZTL wykorzystuje bardzo mały stop loss tylko 7 pipsów plus spread W niektórych dniach otrzymasz traci handel, ale Sukces Ratio jest dużo wyższy. Więc trzymaj się za kciuki. Ja zacznę odsłaniać system handlu walutami ZTL od poniedziałku do 31 sierpnia 2009. Pamiętaj, że przyjeżdżasz tu codziennie i nauczyć się systemu i zacząć robić prawdziwe pieniądze. W międzyczasie, jeśli masz jakieś pytania, zapytaj, dzierżawa nie wahaj się Jestem tutaj, aby pomóc wszystkim Succeed. Zacząłem maja 2005 roku. Zanim zacznę ujawniać system ZTL i nauczę Cię każdego aspektu szczegółowo, chciałbym najpierw przekazać ci tło, jak i kiedy się rozwinął system. Od 2004 r., kiedy po raz pierwszy wprowadziłem strategię "Trading Secrets", szukałem systemu, w którym nie musimy używać żadnych wskaźników, ponieważ większość wskaźników jest w tyle i opowiada historię, która wydarzyła się w przeszłości, a nie co się dzieje w przyszłości. Z tego powodu studiowałem Działanie cenowe i jak ją zastosować. Co się dzieje przed otwarciem sesji i tym, co się dzieje po otwarciu sesji. Co się dzieje przed wydaniem danych ekonomicznych i co nastąpi po zwolnieniu danych? Studiowałam akcje większości par i wszystkich ram czasowych i znalazłem bardzo interesujący Fenomen przed otwarciem sesji w Londynie i Nowym Jorku Najbardziej podobały mi się pary, GBP USD i EUR USD. Wybrałem GBP USD, ponieważ był bardziej niestabilny podczas otwarcia w Londynie i dolara EUR z powodu najniższej wartości spreadowej niż jakakolwiek inna para walutowa. Na tej akcji cenowej opracowałem system, który sprzedałby się przed otwarciem w Londynie, a ja nazwałem go systemem London Open System. Ten system został wydany wybranemu nielicznemu członkom grupy w 2005 r. i wkrótce zaczął się rozpowszechniać wśród niezrzeszonych, ze względu na swój współczynnik sukcesu Ponieważ system ten rozpowszechniał się bezpłatnie wśród przyjaciół i przyjaciół, musiałam przerwać sprzedaż. Podczas gdy sprzedaż systemu London Open System została zatrzymana, wiele osób ją skopiowało i dostosowywało, wprowadziło pewne zmiany i zaczęło sprzedawać je pod różnymi nazwami. Mój syn zasugerował, dlaczego nie sprawi, że będzie on jeszcze lepszy i sprzedać go pod inną nazwą i dodać nowy Sesja York też sugerował, że nazwałem to jako ZTL, czyli "Zain S Trend Line". W 2006 roku dokonałam kilku zmian i dodałam różne filtry, aby zwiększyć rentowność Od 2006 r. Do tej daty dzieliłem system ZTL z wieloma ny Forex Traders po cenie. A teraz będę dzielić się nim z FREE. So upewnij się, że przyjeżdżasz tu codziennie od poniedziałku do 31 sierpnia 2009 r. Będę ujawniać system po kolei, abyś mógł zrozumieć system dokładnie i nadal zarabiać prawie codziennie. Najpierw pokaże Ci, jak robić od 10 do 15 pipsów codziennie w ciągu 30 minut, a także będę delegować wykres dni. Upewnij się, że prowadzisz dziennik obrotu i rejestruj swoje transakcje codziennie Możesz zacząć od Demo Account i nauczyć się systemu, a następnie rozpocząć handel Live. See you w poniedziałek. Joined May 2005. W mojej Research interesujące zjawisko odkryłem, że tylko 15 minut przed otwarciem sesji w Londynie, Rynek porusza się w dowolnym z kierunki, w górę lub w dół i 15 minut świeca porusza się 20 lub więcej pipsów większość czasu tuż przed London Open. Pierwszą rzeczą, którą chcę, aby zrobić to otworzyć konto Demo z Forex, Online Waluta Trading, Forex Trading, Handel walutami - CMS Forex and Dow nload ich platformy Trading Trader VT i otwórz 15 Minutaj GBP USD Wykres I wyjaśnię system ZTL na tym wykresie. Zobacz na poniższej kartce Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zlokalizować świecę 02 45 i zaczekać na następną świecę otwórz 2 45 Świeca zamyka się przy 2 45 ET, a następnie następnej świecy, świeczka 3 00 otwiera się przy 2 45 ET i zamyka się przy 3 00 ET Oznacza to, że wejdziemy na rynek dokładnie 2 45 ET, czyli otwarte 3 00 Świeca Wchodzimy na rynek na 15 minut przed otwarciem w Londynie. Gdy tylko 3 00 świeczek zostanie otwarte, obserwuj, gdzie się otworzyło, poniżej końca 2 45 Świec lub powyżej bliska 2 45 świec. 3 00 świeca otwarta poniżej 2 45 świec blisko, będziemy SPRZEDAJĄ, a jeśli otworzy się nad końcem poprzedniej świecy, będziemy kupować. Zobaczymy się na poniższym wykresie. Ponieważ 3 00 ET świeca porusza się o 20 pipsów lub więcej, zamierza wyjść na 19 pipsów z naszego wejścia, aby zająć 15 pipsów zysku dla siebie i 4 pipsy rozłożone na brokera Przez większość czasu yo u zyska 15 pipsów, ale ostatnio ze względu na niepewne warunki rynkowe bezpiecznie umieścić swój przystanek na 1 pipsów zysku, gdy rynek przepadł 15 pipsów na twoją korzyść, a następnie ślad twój stop co 10 pipsów. Użyj 7 pipsy zatrzymać straty plus 4 brokerów brokerów, więc umieścimy nasz stop 11 pips z dala od wpisu. Będziemy kontynuować handel tak w ciągu tygodnia, a następnie dodam filtry, aby uczynić go bardziej dochodowym, jak idziemy wzdłuż. Wszystkie Happy Trading. Thread ZTL, ZRC i NEWS systems. Originally Wysłany przez roberhert. Hi Kupiłem ZTL, miałem odrobinę sukcesu, ale nic podobnego do opublikowanych wyników, głównie ze względu na prawdopodobny fakt, że te wyniki są wystawione po zdarzenie i transakcje najprawdopodobniej nie są wprowadzane w czasie rzeczywistym, ale mogłabym myśleć, że po prostu nie dostaję takich samych cen wejściowych, jak w przykładach pokazanych na stronie, ale może to być problem z brokerem Ładowanie opinii na temat Strona Felixa dobra i zła Forexbastards Głównym problemem dla mnie jest wysoki co najmniej ZTL jest zasadniczą bardzo podstawową strategią trendu, tj. Zain S Trend Line Nie miała doświadczenia z ZRC, ale myślę, że po prostu musimy wypracować to, co RC oznacza, że ​​byłbym zainteresowany znajomością każdego, używającego tego systemu również ja, jako że już istniejący klient otrzymał system Z 100, który twierdzi, że są to niezwykłe wyniki, takie jak 100-500 pipsów dziennie, ale znowu cena wynosi 500, a ja chciałbym kilka osobnych komentarzy od osób używających tego na odpowiednim koncie na żywo i z zaufanego źródła, takiego jak jeden z wielu delegatów na FFactory lub na tym forum, np. nadzieja na kilka komentarzy na ten temat. Próbowałem systemu COTL, który niektórzy mówią, że to zła wersja ZTL, nie podobało mi się, ponieważ usługa wsparcia jest naprawdę źle Niektórzy mówią, że Dr Zain Agha s System ZRC jest prawdziwym interesem w handlu forex Czy podzielisz systemy Możesz wymieniać systemy I'm trying MMTS i wygląda naprawdę dobrze mam prawie 20 systemów, które warto spojrzeć. Join Data Jan 2007 Post s 1. Nie trać czasu, ani pieniędzy, zanim nie będzie zawierał informacji na temat wyników. Drugiego dnia publikuje wpisy po wydarzeniach, a czasami wchodzi po sygnale w Londynie otwarty tylko dlatego, że cena, jaką ma w kupić lub sprzedać strefę i inne dni nie wchodzi, ale cena jest w strefie kupna lub sprzedaży. Zamów go, aby post na tym forum sygnał czasu rzeczywistego przez 2 miesiące pozwala zobaczyć, co on powiedział. Po to wiem, bo kupiłam 2 jego systemów i marnowałam pieniądze. Staram się napisać przez partypips. Don t marnować swój czas, ani twój money. first on doesn t zawierać spready w jego results. Second on wpisy jego wpisy po wydarzeniach, a czasami on wejdź po sygnale w Londynie otwarty tylko dlatego, że cena, jaką jest w strefie kupna lub sprzedaży, a kiedy indziej nie wpada, ale jest to cena w strefie kupna lub sprzedaży. Poproś go, aby opublikował na tym forum sygnał czasu rzeczywistego dla 2 miesiące i zobacz co on powiedział. Dlaczego to wiem, bo kupiłem 2 jego systemy i marnuję pieniądze . Widziałem system Doktora Agha, jego nowość Nie było na to wcale. Teraz nosi 1000 lat za swój nowy system Po doświadczeniu jego innego systemu, wątpię, czy warto zarobić. Join Data Aug 2008 Posts 4.Reply to all ci Handlowcy mają różne poglądy. Dajesz najlepszy system handlowy do 10 Traderów i wszyscy będą handlować różnymi Szczęśliwymi będą zarabiać pieniądze i zachować spokój, a Nieszczęsni utracą bez względu na to, co obwinią innych lub obwinią System Na szczęście jestem wśród Lucky Ones Zacząłem od ZTL, a potem udałem się do ZRC, a następnie na News FX Strategy, a teraz Z-100 Byłem kiedyś małym sklepikarzem w Fes, w Maroku, a teraz dzięki Dr Zain Agha , Mam Holiday Villa w Ifran, najbardziej posh obszarze Maroka Jestem również w Nieruchomości z dochodów z Forex Trading. I podróży do Francji i Wielkiej Brytanii z żoną, moja żona sklepów w Harrods w Londynie, najdroższe centrum handlowe na świecie Kupiłem Rado Watch na 42 000 00 od Harro ds, ostatni raz byłem w Wielkiej Brytanii. Mówimy, kupuj drogie i płaczemy tylko raz, kupujemy tanie i płaczemy przez całe życie Jest tak w przypadku systemów Dr Zain Agha Są drogie, ale bardzo opłacalne Nie martw się płacąc nawet 1000 00 za system, który mógłby mnie miliony. Kolejnym punktem, który chciałbym wyjaśnić, jest umieszczenie wykresów w obszarze członków. Jest wyraźnie zaznaczone, że wykresy nie są rzeczywistymi wykresami obrotu. Wykresy są tam na korzyść członków, aby pokazać im, w jaki sposób mogą mieć handel. Mam porady dla tych tracących przedsiębiorców Wszystko o swoim MindSet Poznaj Google i poszukaj nauk umysłu, a wkrótce dowiesz się, jak zmienić negatywne postacie na pozytywne jeden Pozytywny umysł tworzy zastanawiam się w jednym życiu. Originally Wysłany przez Aziz Mohamad. Dajesz najlepszy system handlowy do 10 Traderów i wszyscy będą się różnie handlować Szczęśliwi z nich zarobią pieniądze i zachowują spokój, a Nieszczęsni utracą niezależnie od tego, co i obwinia innych za to lub winy Systema. Na szczęście jestem wśród Lucky Ones Zacząłem od ZTL, a potem udałem się do ZRC, a następnie na News FX Strategy, a teraz na Z-100 Byłem małym sklepikarzem w Fes, w Maroku a teraz, dzięki dr Zain Agha, mam Holiday Villa w Ifran, najbardziej posh obszarze Maroka Jestem również w nieruchomości z dochodów z Forex Trading. I podróży do Francji i Wielkiej Brytanii z żoną, moja żona sklepy w Harrods w Londynie, najdroższym centrum handlowym na świecie kupiłem Rado Watch na 42 000 00 od Harrods, ostatni raz byłem w Wielkiej Brytanii. Mówimy, kupuj drogie i płacz tylko raz, kupuj tanie i płaczesz przez całe życie Jest tak w przypadku systemów Dr Zain Agha Są drogie, ale przynoszą duże zyski Nie martw się płacąc nawet 100000 za system, który sprawiłby, że miliony. Kolejnym punktem chciałbym wyjaśnić jest księgowanie wykresów w obszar członków Wyraźnie wspomina się, że wykresy te nie są rzeczywistymi wykresami s Wykresy są tam na korzyść członków, aby pokazać im jak najlepiej mogą mieć handlu. Mam porady dla tych tracących przedsiębiorców Wszystko o swoim MindSet Explore Google i poszukać Nauki umysłu, a wkrótce dowiesz się, jak zmienić swoje Negatywne utwory na pozytywne Pozytywny umysł tworzy cuda w jednym życiu. Yeahhhhh, rigggghhhhttt Dlaczego don t księgować REAL czas handlu notuję I'll tell you why Ponieważ nie masz jeden Zapisać mnie śmieci, że nie chcesz kogoś do włamania Twoje konto Możesz pominąć swoje imię i numer konta W ten sposób ktoś może zweryfikować to, co mówisz, wracając i sprawdzając transakcje, aby sprawdzić, czy jest zgodny z systemem założę się, że jesteś jego krewnym, czy mimo to spróbuj złapać ratunek zbyt drogie, które można znaleźć za darmo tutaj lub jakikolwiek inny forex chat boards. Originally Wysłany przez paradoksalne. Yeahhhhh, rigggghhhhttt Dlaczego don t księgować REAL czas handlu notuję I powiem, dlaczego dlatego, że nie masz jeden Zapisane mnie śmieci, że nie chcesz, aby ktoś włamał się do swojego konta Możesz wypisać imię i numer konta W ten sposób ktoś może zweryfikować to, co mówisz, wracając i sprawdzając transakcje, aby sprawdzić, czy jest zgodny z systemem założę się, że jesteś jego krewnym , mimo to Dobry spróbować spróbować uratować zawyżony system, który można znaleźć bezpłatnie tutaj lub jakikolwiek inny czat na forum czatowym. Nie jestem ani reklamą, ani sprzedażą niczego Nie ma potrzeby, aby udowodnić coś Twój post wyraźnie udowodni negatywne umysł Stan, który nigdy nie pozwoli Ci postępu w życiu. Join Data Lipiec 2008 Stanowiska 22. Więc pokaż nam pozytywne dla tej pozytywnej osoby umysłowej, chciałbym wiedzieć, jak skutecznie jesteś w handlu realnym. Posting Permissions. All times are GMT -4. Teraz jest godzina 05 15 AM. Learn Jak Trade Forex jest Przewodnik dla początkujących na Forex Trading Your Best Source for Forex Edukacja na stronie internetowej. Copyright 2005-2018 LLC Wszelkie prawa zastrzeżone. Aby odnieść sukces, musisz być egoistyczny, lub inna osoba, której nigdy nie osiągniesz I kiedy już dostaniesz t o najwyższym poziomie, to musisz być bezinteresowny.

No comments:

Post a Comment